CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 5 Julai 2010

-coretan pertama-

asalamualaikum...akhirnya aku dah ada blog sendiri...diberi nama titiankesyurga...haha...
aku pun tak tahu macam mana boleh terfikir nama tu untuk diletakkan sebagai nama blog...
apapun...aku rasa nama tu cukup sesuai dan senang diingati oleh blogger-blogger lain yang melawat blog aku...
aku 'create' blog ni pun sebab ingin mengetahui blog ni lebih rapat lagi...yela...hebat ke?? menarik ke??...sesetengah orang cakap...adanya blog boleh meluahkan perasaan kita...melepaskan masalah kita atau senang cerita...segala yang berkaitan dengan kehidupan kita boleh dicatatkan pada blog...
hemm...umpama diari la...
tapi...blog ni kalau diikutkan macam-macam boleh buat dan kita aplikasikannya...
contoh...melalui blog kita boleh mengiklankan syarikat atau perniagaan kita...mengetahui berita atau informasi semasa dengan mudah...dan pelbagai lagi...macam-macam ada!...hehe...
blog ni seperti juga laman sosial yang lain...boleh mencari seberapa ramai follower a.k.a sahabat...
ni yang aku suka...yela...bersahabat biar seribu,berkasih biar satu...haha...
apa lagi???
aku rasa...setakat ni dulu kot...blog aku ni tak la berapa menarik pun...berbanding blog-blog yang
lain... tapi...aku bangga...dengan adanya blog titiankesyurga ni...boleh la aku merasai 'nikmat' sebagai blogger...oopps!!!
harap-harap tak la menjadi seperti blogger kontroversi tu...RAJA PETRA...hahahaha...
peace!!!
wasalam...


cubit manja...jangan marah ek...
hehe. .

0 komen: