CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 13 Julai 2010

MERAH & PUTIH...

asalamualaikum...

aku dapat baju baru! haha...bukan satu tapi dua...

pergh! gambo tengkorak tu...


guevera tu!

dua baju ni aku dapat masa abang aku nak pegi keje petang tadi...
tengah elok aku dok layan tv...abang aku datang kat aku sambil memegang dua baju...
lepas tu die cakap kat aku...'nah...amek baju ni...abang beli masa pegi kl aritu'
aku pon tak cakap banyak...apa lagi...amek jela baju tu...rezeki 'baju baru' jangan ditolak...hehe...
rm10 je satu baju...aku tak try lagi dua baju tu...ah! nanti ar aku try...
pepon...aku dah 2,3 kali belek baju tu...memang smart...
abang aku ni kalau pilih baju ke,seluar ke atau apa benda pon...memang pandai...

terima kasih abangku!


peace!!!
wasalam...

0 komen: