CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Ahad, 11 Julai 2010

JEMPUTAN KAHWIN,MEE SANGGUL & JIRAN CHE YAM

asalamualaikum...

hari ni ahad...bese ler kalo tak bangun lambat tak sah...hem...
tapi yang tensennya pagi tadi...elok je aku tengah sedap tido...
ade lak bunyi hon moto depan umah aku...maknanya ade ler orang datang tu...
mase tu kebetulan aku tido kat ruang tamu...mak aku plak kat dalam bilik...
dengan rasa maleh nak bangun...terpaksa la aku buka pintu...
laa...sedara aku rupanya...pakcik hashim 'belacan'(pasal die jual belacan)...
aku ingat die nak anto belacan...rupanya anto kad jemputan kawen...cehh!...
lepas je pakcik aku tu balik...ingat nak sambung balik tido...tapi nafsu aku nak tido da hilang...
pegi mandi lagi bagus...haha...

part 2...hehe...

bekfez aku pagi tadi...mee sanggul...haha...jadi ler...ape orang kata...ade rezeki makan...
aku kalo makan...mesti tengok tv sekali...
aku macam bese ar...chanel sukan dulu aku cari...
tapi macam tak bez je program sukan pagi ni...aku pun buka chanel lain...
laz-laz tv1 aku layan...cite melayu...tajuknya...jiran che yam...
tengok macam cite lawak...ah! layan je la...
cite mengisahkan satu kampung ni sedang mengadakan pertandingan rumah tercantik...
ade ler 2 family ni bersaing hebat tuk menang pertandingan tu...
keluarga che yam dan keluarga che mona...umah mereka sebelah menyebelah je...
masing-masing tak suka antara satu sama lain...
macam-macam usaha dilakukan tuk mencantikkan rumah masing-masing...
dipendekkan cite...rumah che yam diumumkan sebagai pemenang...
lepas tu...mereka pun berbaik-baik semula...cite tu pon tamat...
mee sanggul aku pon habis...sampai pinggan aku naik kering! haha...

tu la aktiviti aku pagi tadi...
ape ar aku nak wat arini???
nak keluar dengan member???
semua da balik u,kolej...sambung study...
aku??? dok umah je kot...
haha...

peace!!!
wasalam...

0 komen: