CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, 24 Julai 2010

FIRST AND HOPE NOT THE LAST...

asalamualaikum...

tanggal 24/7/2010,sabt
u...
tarikh dan hari b
ersejarah lagi bermakna...
setelah 3 tahun berhempas-pu
las...
akhirnya..
.tiba saat yang dinantikan...
majlis k
onvokesyen...
foto-foto di bawah ini akan ku jadikan sebagai satu kenangan...
dan juga sebagai pembakar semang
at...
untuk
lebih berjaya pada masa akan datang...

ske tol aku ngn gambo ni...
hahah...

amek gambo dulu sblom masuk dewan...
heheh...


ketika di dalam dewan...


anak sapo ler ni...
huhuh...

paktam oh paktam...

hahaha...sekitar majlis konvo aku...
merasa gak aku pakai jubah konvo...
walaupun panas dan rimas...
huhu...
tapi...alangkah lega dan puas bila konvo da berakhir...
haha...
tapi...aku harap...
ada lagi konvo untuk diri aku (kalau ada)...
jangan la ini konvo pertama dan terakhir aku......

peace!!!
wasalam...

0 komen: